Menu
- Części Audi Tradition(22136)
- Volkswagen Classic - części(11193)
- Audi 2025(5)
- WYPRZEDAŻ(3)
- Outlet(53141)
- Produkty archiwalne(0)
- Audi Tradition - części(6965)
- Volkswagen - części nowsze modele(1315)
- VOLKSWAGEN(9190)
- AUDI(2061)
- AKCESORIA(80)
- MODA(15)
- Kolekcja GTI(8)
- Śruby(1)
- EMBLEMATY / ZNACZKI(140)
- Części zamienne(3)
- Kluczyki(3)
- SAMOCHODY CLASSIC(0)
- Audi 8(49)
- audi 9(14)
- audi 10(72)
- Audi 11(121)
- VW(4232)
- Audi Nowe(3588)
Nowości
Promocje
Produkt dnia
55,00 zł
236,50 zł
631,62 zł
269,19 zł
246,40 zł
139,70 zł
141,90 zł
1 860,98 zł
1 769,90 zł
140,36 zł
176,00 zł
1 177,00 zł
109,00 zł
224,40 zł
130,68 zł
176,00 zł
314,60 zł
759,00 zł
149,60 zł
214,50 zł
2 299,00 zł
185,90 zł
349,00 zł
227,70 zł
139,70 zł
144,10 zł
Reklamacje i zwroty
Zakupiłeś/łaś produkt CLASSICPARTS PL i chcesz go zwrócić?
Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w terminie 14 dni od jego otrzymania.
Aby dokonać zwrotu produktu najpierw wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy.
Wypełniony formularz wraz z zakupionym produktem i dowodem zakupu wyślij na nasz adres w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Zespół CLASSICPARTS PL, po otrzymaniu nadanej przez Ciebie wysyłki, zwróci środki pomniejszone o koszt oryginalnej wysyłki, na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy lub przez PAYU w sposób w jaki została dokonana płatność, w terminie do 14 dni roboczych.
Należy pamiętać, iż aby zwrot został przyjęty, towar musi być w nienaruszonym stanie, nie nosić śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.
Aby dokonać reklamacji produktu najpierw wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji zakupu.
Wypełniony formularz wraz z zakupionym produktem i dowodem zakupu wyślij na nasz adres.
W przypadku zawiadomienia o wadzie należy dokonać opisu wady Produktu/Usługi, datę jej wykrycia oraz określić żądanie.Każdą reklamacje rozpatrujemy zaraz po jej zgłoszeniu, bez zbędnego oczekiwania ze strony Klienta, bardzo ważne jest, aby sprawdzać przesyłkę w obecności kuriera, w razie uszkodzenia sporządzić protokół reklamacyjny, który daję podstawę do dalszej reklamacji.
Ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
Rzeplin 55-020
